MrsAbbey: Nur Amalina Che Bakri ? Eh ??

Thursday, January 5

Nur Amalina Che Bakri ? Eh ??



Hello everyone , selamat malam . Hehe korang dah tidur ke ?
Yang adik² tu dah boleh pergi tidur sekarang , kang esok lambat plak nak pergi sekolah kan . Hahaha .
So tomorrow will be the 2nd day of your school kan kan :')
So ape lah agaknya azam baru adik² yang nak SPM n PMR tu kan ..
Tape lah sis harap korang berjaya dalam hidup yang akan datang :') Cewahh haku ni bagi nasihat kat orang pandai sangat nasihat tuk diri sendiri hado ? Wakakakakakka . Takdo pun kesah pula aku ;p Ekekekekeke

Soooooo , yang bekerja pula dah tidur ke ? Alahaii ta remaja la tidur awal² HAHAHA . Tapi bagus gak korang tidur awal sebab nanti pergi kerja tade la mengantuk bagaiiii ~ Hahaha . Oke la aku ni tiap kali nak update mesti aku merapu dulu kan . Hahaha .. So nak cakap pasal apa ya ni ? Korang baca entry aku yang belah belakang sekali .

Nur Amalina Che Bakri ? Ehh korang agak² pernah dengar nama tu ta ? Aku pernah lah kan sebab budak tu budak JOHOR . Budak kota tinggi pula tu . Nasib jauh sikit dari tempat aku . Tapi aku bukan nak aibkan dia ke or nak cakap yang bukan² pasal dia . Cuma aku suddenly terkejut sebab dia berubah drastik camtu . Mula² dalam FB aku dengar kecoh sangat pasal dia ni . Mula² aku ta ambil port sangat sebab aku kurang suka bergossip artis Malaysia . Lagipun apa je yang ada kat dia cuma Pelajar Cemerlang SPM 2009 je kan . So aku pun malas la nak tengok jadi aku biarkan , tapi makin aku biarkan makin ramai pulak blogger yang update pasal dia ni . List aku dalam FB blogger boleh tahan ramai . Jadi aku tergerak hati tekan link² tersebut . At first aku try search nama NUR AMALINA CHE BAKRI dalam FB tapi ta jumpa sebab mungkin dia dah deactivated account tu . So bila aku bukak salah satu link blogger tu aku ternampak lah gambar² si Amalina ni . Mula² aku terkejut tapi dalam hati aku , biasa lah kalau dah belajar kat OV mungkin orang tu akan jadi lebih bebas and etc . Sebab aku pun ada lah pengalaman benda ni . Kakak angkat aku yang belajar kat PENN STATE UNIVERSITY , PENNSYLVANIA US . Aku bukan nak cakap SEMUA ORANG camtu . Ta la ini ikut individual masing² . Yang cerita pasal akak aku ni lebih kurang dengan dia . Cam sama ja . Aku ta na cakap and ta cakap yang dia ni jahat ke apa kang aku kena hentam pula aku yang susah . Cuma ada persamaan lah sikit dengan akak aku tu ..

Akak aku tu dulu bertudung sopan ja . Serious baik hati , baik budi pekerti . Tapi lepas 5 tahun duduk sana bila balik sini dah bertukar ta serupa orang . Semua tukar rasa masa 1st time tengok dia tu cam tengok MINAH SALEH sesat je kat malaysia . HAHAHA , itu tanggapan aku lah pada dia . Lagi satu dia agak bersikap kurang ajar dengan orang tua dia , syukur Amalina ta camtu . Aku baca mak dia meyangkal apa yang orang kata pasal anak dia . Kira cerita tu semua ta benar . Aku harap sangat apa yang aku nampak tu semua salah faham . Tapi entah la hanya dia dengan Allah je tahu kan :)

Antara penjelasan yang mak dia bagi , " PAKAIAN YANG DIPAKAI OLEH ANAKNYA ITU SAYA SENDIRI YANG BELI , MANAKALA GAMBAR YANG TERSEBAR TU DIRAKAM KETIKA KAMI BERSAMA MELANCONG KE PARIS UNTUK BERCUTI PADA OGOS 2009 " . Katanya lagi , " SEBENARNYA GAMBAR YANG TERSEBAR ITU ADALAH GAMBAR LAMA YANG BERSIFAT PERIBADI DAN SAYA MENGENALI SETIAP RAKANNYA DI DALAM GAMBAR TERSEBUT " .

Sumber : Beautiful Nara .

Haa korang cube baca apa yang mak dia kata tu ? Aku rasa cam sedih je bila mak dia jawab cmtu . Entah kenapa aku rasa camtu aku sendiri tatau . Tapi yang penting mesti ada something kot cuma mak dia tamo bgtau ke apa ke kan . Eh btw aku minta maaf dari ujung rambut sampai ujung jari kaki aku kalau ada pihak yang rasa tidak puas hati dalam entry aku ni . Maaf aku just update benda yang aku rasa je oke . Kalau korang nak terasa dengan entry aku pasal aku kutuk ke caci si Amalina ni korang silap lah sebab aku tade kutuk dia pun . Aku just cerita yang cerita dia ni seakan² dengan akak angkat aku je . Aku minta maaf eh ? Hee peace ^_^ Apa² pun kita berdoa lah supaya Amalina akan menjadikan semua ni tauladan dan berubah ke arah yang baik . Oke ? Korang jangan la marah sebab aku buat entry ni :') Aku minta maaf oke .. Haaa oke lah dah pukul berapa dah ni nanti ENCIK ABBEY aku marah pula tidur lewat :')

Adios everyone !






kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera