MrsAbbey: Hell-O SATURDAY ! Harapanku :)

Saturday, January 7

Hell-O SATURDAY ! Harapanku :)


Happy saturday everyone :) HAHA .Bace tak tajuk entri kali ni ? HELL-O ?? What ? Hell-o ? Bukan hello ke ? HAHAHA .
Hehe saje je jangan la cuak ke or fikir bukan-bukan . Vera saje je pun .
Hehe . So my readers everyone sihat ke ta ?? Hopefully semua sihat belaka . Yang sakit tu sila lah pergi ke klinik or hospital kang kalau tak pergi sakit plak kesian korang :( Jangan lah berdegil wahai blogger semua ;p Hehe .

Ohh yaa , korang semalam aku happy sangat . Nak tau sebab apa ? Sebabnya , semalam aku bangun dari tidur dapat message dari yang tersayang iaitu *ABBEY* kite lah :') Tade ape pun cume arini aku lupa nak wish goodnight kat dia and at last dia cam terasa tapi aku tau dia oke ! Sayang , i love you so much aww :') So so much !

Emm , korang semua mesti ada harapan kan ? Hehe . Aku pun sama . Harapan dan impian digabungkan menjadi satu . Apa harapan dan impian aku tu ? Mesti lah nak berjaya dalam hidup . Nak kawen , nak ada anak dua orang lelaki & perempuan . Sepasang je cukup tapi kalau rezeki lebih tape aku terima ja :) Kalau boleh nak try dapat baby kembar . Hahaha . AMBOIHH HANG NI GALAK NOHHH .. Hee semua orang mesti ada harapan . Itu impian aku dengan dia . Aku harap aku akan sampai ke jinjang pelamin . Aku nak sangat benda tu jadi kenyataan :') Sebabnya , aku dah malas nak fikir benda lain lagi .. Yang aku tahu aku ada dia sorang , cintakan dia sorang  yang penting nak kawin dengan dia . Hidup dengan dia sampai nafas terakhir aku . Amin *KORANG YANG BACA TOLONG AMINKAN , THANKS* Heee .. Sebenarnya dalam hidup mesti kita kena ada harapan dan impian kan ? Agak² korang yang baca entry ni , harapan dan impian korang apa ek ?? Aku ni asyik cakap pasal kawin je mesti korang fikir aku ni perempuan gatal kan . Ehhh tape , aku mengatal dengan Mohd Azmirul Awang je bukan dengan orang lain pun so korang jangan jeles oke ? Hee . *Mesti ada orang nak muntah darah kan ?* HAHA . Kesah pula aku kan kalau korang nak muntah ke apa . Janji aku bahagia . And satu lagi , impian aku nak jadi seorang yang berguna :) Berguna dimasa hadapan . Menjadi insan yang berjaya dalam apa pun . Ta kira lah , hidup ke , belajar ke . Yang penting aku nak semua berjaya . Insyaallah aku cuba :') 

Haaaa , sampai sini je kot aku type nanti aku buat entry lain oke ?? Korang take care semua :)


NOTE : Maaf entry kali ini ta berapa na best sangat , aku akan cuba buat yang lebih baik dari ini !

Adios Everyone !





kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera