MrsAbbey: Aku rasa bahagia bila aku dengan DIA !

Wednesday, January 4

Aku rasa bahagia bila aku dengan DIA !



Hello beloved readers :) Morning !
Okee i know lama sangat ta update kan . Tapi tape now kite tengah update ni . Hahaha
Btw sebelum nak cerita lebih panjang , HOW DO MY BLOG LOOK LIKE ? New look aww :')
Cantik ta ?? Antek siotttt ;p *Dalam hati korang yang bace , eww pompuan ni gewdik nohhh*
Ade aku kesah ke gedik ke ta ? Wakakakakaka ..
Oke la dah habis merapu pasal belog baru nehh .. Mai nak cerita sikit pasal entry kali ni .

Ehem² betulkan anak tekak pakai tangan . Wahahaha .
Yela saje je nak bagi korang gelak lah bila korang baca entry aku . Tapi aku sedar yang aku ni bukan lah lawak mana pun . Oke oke .. Cukup la sampai kat situ aku merepek . Bila agaknya nak mula cerita pun aku tatau . Kang ade orang malas nak baca pula kan . Al-maklumlah , aku ni ta pandai nak mengarang cerita . Aku menaip dengan apa yang aku rasa betul je . Lets start the journey of the story ! :)


Emm korang pernah ta korang rasa bahagia sangat² dengan pasangan korang ? Aku buat entry camni bukan sebab sebelum ni aku ta bahagia dengan dia , aku sentiasa bahagia dengan dia . Hari² setiap minit , setiap saat dia buat aku rasa bahagia . Eventho sometimes both of us selalu sangat bergaduh , aku tetap bahagia disamping dia . Seriusly aku cakap , mungkin ada sesetengah korang akan cakap *GILA LAH MINAH NI , CAMNI PUN BOLEH KE ?* *POYO JE KAU NI MINAH* atau ayat² yang lain . Aku peduli apa korang nak cakap ape pun pasal aku sebab aku rasa , aku cakap benda yang lahir dari perasaan aku sendiri tade nak selindung² pun . Tu pun kalau korang tamo caye tape la . Bukan aku ley paksa pun kan :) Hehe . Tapi memang tiap detik dan saat si dia sering sangat buat aku ketawa . Even aku tengah MOODY dia akan cuba wt aku gelak . Agak berisiko lah disitu sebab kalau aku tengah MOODY dia buat lawak aku akan marah dia . Terkadang aku terfikir yang aku ni jahat untuk dia . Sebab ... Korang nak tahu kenapa aku cakap camtu ? Aku memang rasa aku ni jahat sangat dengan dia , sebab kalau dia ta buat salah pun aku akan marah . Lagi² time aku period .. Memang kaw² aku marah dia . Aku kesian sangat kalau tengok dia kena marah dengan aku tapi IM SO SORRY sebab aku memang taley nak kawal perasaan aku tu bila aku period . Mungkin ada lah sesetengah korang *yang perempuan* sama cam aku . KAN KAN KAN ?? Sebab aku pernah tanya pada kakak² angkat aku kat FB , dyeorg pun cakap kadang² dyeorg taley nak kawal perasaan marah dikala bendara merah sedang berkibar dengan megahnya :') Lepas tu kalau aku tengah marah , dia suka sangat untuk cuba hiburkan hati aku , cuba redakan kemarahan aku ... Aku kesian tengok keadaan dia . Tapi MAAF sekali lagi , sebab aku akan marah balik kalau dia wat camtu . Tapi insyaallah sayangku , aku akan cuba berubah demimu sayang :) Cam kau cakap kat aku , ta salah berubah untuk orang yang kita sayang ..

Benda kedua yang buat aku bahagia dengan dia , di kala waktu dia berjiwang dengan aku . Eh boleh ke aku type camni ? Hahaha , mesti sayang aku tu kalau baca confirm dia malu .. Hihihi . Tapi betul la . Kalau dia berjiwang dengan aku , aku rasa cam dunia ni aku yang punya . Kalau boleh nak panjangkan waktu time dia jiwang dengan aku tu . Aku cair ! Yee setiap apa yang dia buat pada aku , yang paling manis semua tu , aku akan cair ! SAYANG , SERIOUS I CAIR DENGAN YOU ! :) Rasa diri ni di awang²an . Alaaaaaa , korang mesti rasa geli sebab baca benda ni dalam entry aku . Tapi tape , BELOG AKU SO SUKA HATI AKU LAH NAK TYPE APE ! Kan kan kan ?? Tapi kalau korang jadi aku pun *yang perempuan saja* mesti korang akan rasa apa yang aku rasa kalau pasangan korang buat seperti mana pasangan aku buat ni . Aku ta tipu kan ? Seorang perempuan , even dia keras hati camne pun *cam si dia selalu kata yang aku ni seorang perempuan yang keras hati* dia akan tetap cair dengan pujuk rayu si lelaki .. Aku akui memang aku camtu :) Sebab aku ta bole nak berjauhan or bergaduh dengan dia lama² mesti aku akan cari dia juga .. Korang pon especially yang girls tu , jangan egokan diri kita kalau lelaki sedang pujuk kita oke ? Aku bukan cakap korang ego . Aku just ingatkan kat korang jangan egokan diri tu .. Lelaki dan perempuan masing² ada ego :) Betul ta ?? Masing² rasa diri dia je betul kan . So aku cuma ingatkan korang ja .. Thats all :)

Oke lah korang nanti malam aku update lagi yer ? :)
Itu je lah kot yang aku nak cakap untuk harini ..
Bukan dua benda tu je yang buat aku bahagia . Banyak lagi tapi itu yang utama :)
Yang penting sayang Mohd Azmirul Awang sangat² !

Adios everyone !





kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera