MrsAbbey: Hari ke - 5

Friday, April 1

Hari ke - 5



Hey Guys , salam 1Malaysia untuk semua ..
Hari ni hari ke-5 aku keseorangan ..
Aku still tak boleh nak tempuh .
Hari hari yang aku lalui semua dengan linangan air mata ja ..
Ya Tuhannn , pulihkan lah kembali hubungan ini ..
Perit untuk aku terima semua ini ..

Ya Tuhan.. Perit nya ..
Kenapa aku masih lagi tak boleh terima kenyataan ini :(
Adakah disebabkan kisah lampau aku dengan dia ?
Aku tak tahu .. Tak mampu nak jawab apa² pun ..
Sebab aku sendiri tak tahu .
Ya Tuhan aku memohon kepada mu Ya Tuhan :(
Perbaiki lah hubungan ini Ya Tuhan ..
Aku merayu kepada mu Ya Tuhan :(
Jika ini semua ujian mu pada hambamu ini ,
Aku masih lagi tidak boleh menerima semua ini .
Berat sangat bagi aku ..

Awak , saya still tak boleh hidup tanpa awak :(
Saya perlukan awak setiap masa .
Saya tak boleh berhenti nangis pun kerana awak .
Saya rindukan awak sangat²
Saya tahu , saya dah macam orang bodoh kan :(
Merayu kepada awak ..
Saya betul² suffer .. :( Awak please lah dengar kata hati
saya neh :(
Saya tak sanggup dan tak boleh ...
I miss you so much ..
I need you so badly sayang :(
Muga awak dengar kata hati saya neh ..
Amin :(

Will update soon readers !

Adios Amigos !


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera