MrsAbbey: 19 April 2011

Friday, April 22

19 April 2011



Hey guys salam 1Malaysia .
Lagi sekali yaaa aku update untuk hari ni .
Nak cerita pasal hari daftar aku kat U baru . Hee :)
Registration was oke :)
It was great ! PERFECTO ! haha
Class belum start lagi this week .
Maybe another 1 or 2 weeks dari sekarang .
Tak sabar nak masuk class and nak jadi student balik :)
RINDUUUUUUUUUUUUUUUUU sangat² .
Dapat kawan² baru . Ade yang hensem gila -.-" Ada yang kacak bergaya menawan hati pun dah nak tertawan -.-" HAHAHA tapi ? Tett ! Tak bole hahhaha
Nanti si dia tu marah kang jeles ke kang susah pulak saya ;p
Muahahahhaha .
Orang lelaki semua cakap aku sombung .
Hahaha do i care ???!
NO NO NO tak langsung oke . Haha sikit pun tak tergugat :) Thanks for the TITLE :) hehe
Tapi dalam seronok² pun still ada duka di dalam
Yela kan aku tengah daftar pun aku still pikir pasal nenek aku sampai ke hari ini ( 22 April 2011 )
Jap lagi nak balik rumah nenek :(
Aku harap bila aku sampai kat rumah dia jap lagi aku nak tengok yang dia dah oke dari yang sebelum neh .
Entah lah ekkk .. Aku pun tak tahu . Tapi minggu neh semua balik rumah nenek ..
Hopefully everything is gonna be oke .

Oke lah aku macam takde idea nak type ape .
See you soon readers !
MISS YOU GUYS SO MUCH :)

Adios Amigos !


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera