MrsAbbey: Penat bkerja tiba² aku pulak di persalahkan . TOO BAD !

Wednesday, February 16

Penat bkerja tiba² aku pulak di persalahkan . TOO BAD !



Hello guys .
Assalamualaikum kepada yang suke sangat baca entry aku .
Aku hargai korang sangat2 sebab ade jugak manusia yang suke tentang apa yang aku tulis .
Yah ! Hari ni aku balik awal kot .
Tiba² je oke . Tadi actually aku tengah meeting .
Dah la bangun lambat . Pergi kerja lambat .
Haiihh ..
Naseb badan lah aku neh selalu je TERbangun lewat oke =="

Cerita aku mase aku bangun lambat tadi ..

Then aku pun cepat² lah siap² coz tengok jam macam dah lambat gile .
Bukan MACAM tapi memang dah lambat .
Aku bangun around 10am . Pastu mandi² siap² 1jam terus pergi kerja .
Sampai kat office dalam pukul 11.10am cmtu lah .
Sampai je office tengok kenapa langsung takde orang pun ? HAHAHA
Hari ni cuti ke ape ? =="

Pastu .. beep beep *msg dalam hp masuk .

Uncle text me .
He said . Where are you ?
We are waiting for you at meeting board . Still sleep ?
Kalau macam ni boleh lingkup lah uncle . CEPAT DATANG !
Then aku reply .
Uncle eykn dah kat office , why kat office senyap je ?
Wheres everybody ? Cuti kah ?
Kenapa tak tahu ? Eykn dalam bilik eykn neh =="

Tiba² uncle aku masuk blik .
Suh ikot dia .
Pastu rupenye ade meeting ==" OH GOSH !
Apesal lah aku selalu je tak tahu pasal meeting² neh .
SELALU SANGAT OKE . Tensen aku .
Nak di jadikan cerita ..
While im still dalam bilik meeting tu .
HP aku tak henti² bergegar . BEEP BEEP .
Msg masuk . Sampai 10MSG kot .
Bukan tanak reply oke :( Its just aku tak boleh nak reply .
Nanti kang orang yang duduk sebelah aku nampk ape plak kata dia kan .
So aku buat je la bodo pasal msg2 yang masuk tu
And at last aku rasa macam tak sedap hati .
Aku minta izin nak pergi ke ladies ..
Memang lah betul ape yang aku rasa tu .
Si dia text aku and terasa coz aku tak reply text dia .
Dia terasa and sedih coz aku tak reply . Aku pun macam tak sedap hati .
Terus call dia . Aku pulak yang sedih bila dia jawab call aku macam tu .
WAHH ! macam besar sangat je salah aku en :(
Berkali² berulang² aku MINTA MAAF . Tapi dia still macam tu .
Off hp dia . Wahh sedih sangat taw :(
Aku tunggu dia semalam kot semalam . Tapi ni yang aku dapat .
Aww sayang tysm sebab berikan layanan yang baik sangat :")
Saya hargai awak sepenuhnya sayang :")
Terima kasih awak .

And till noww 603pm ..
He still mad . Aku call buat ta layan je .
Ya allah ape dosa aku eh ?
Sedih sangat lah harini .
Eeee sumpah sedih .

YA ALLAH TABAHKAN LAH HATI KU INI YA ALLAH :(
AKU MERAYU PADA MU YA ALLAH :(
AMIN AMIN AMIN !




kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera