MrsAbbey: Kepenatan di OFFICE

Thursday, February 17

Kepenatan di OFFICE

Assalamualaikum everyone :n:

Thanks sudi membaca .
Again and over again :007: !

Today datang office macam biase .
Datang buat kerja then balik .
Yeah ..
Well datang pagi tadi tak lewat pun xD
HOORAY Bear Emo BF
Cume mase dah sampai kat office tu .

Tibe² kat monitor tu ade NOTES =="
Pfft :007: ..
Notes tu dari uncle :98:
:54: Dia tulis kat situ . Jangan tegur dia hari ni :98:.
:54: Then dia tinggalkan pesanan kerja ape yang patut aku buat hari ni .
SO BAD kan :98:.
Tapi takpe la . Aku pekerja je . Bukan boss pun :002:
So aku buat ape yang boss aku suruh :010:
Yela buat aje kerja tu coz dia pun tengah marahkan aku pasal semalam kan .

But its oke uncle .
ALWAYS LOVE YOU :010:

psst . blik kerja pnat tros bkak lappy ksygan then update blog :002:
lom mandi dan makan lagi neh :003: .
HAHAHA adios amigos :003: !



kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera