MrsAbbey: Today's entry so many okies read it up guys (:

Tuesday, December 14

Today's entry so many okies read it up guys (:

Hello everyone !
Weee (:
Okies okies saya tahu , dah lama saya tak update kan kn (:
But at last ! saya update gakk (: Wee miss korang korang yang suke bace blog saya yang tak seberapa neh ~ hehe

1st thing nak cerita pasal girl yang gambar kat bawah neh .
Nama dia , Juliana Abdullah (:
Weee shes cute ! shes hot ! I LOVE HERR damn much (:


Haaa korang dah tgk kan gambar dia (:
Comel kan ? hehe .
Dia neh caring (:
baik ! sweet jak orangnya (:
i loikkeee .
Act kesian kat dia , coz lately dia banyak masalah bersama tettt !
bf dia lah . hee .
Im trying to help them . But bf dia tak membantu -.-"
Susah lah kan kalau sorang je yang bertungkus lumus nak betulkan balik keaadan .
But its okies ! I know BF dia masih sayang kan dia .
Mungkin dia tak angkat call or tak texting sebab marah .
Bukan sebab benci or dah tak sayang okies .

p/s : Sayang percaya cakap i okies . Dia bukan tak sayang you , dia sayang just give him some space tok fikir or else . Kita tak tahu kan dia kenapa sebenarnyaa . Tapi i yakin hes still loving you baby . I tak nak tgk you sedihh :( pleasee . No more cry ! okies ? I know you kuat kan beby . Even dia tak de dengan you , I kan ada (: sorry if i tak reply msg you or what . Lately i busy sikit sayang ! I LOVEYOUU okies !


2nd person its ... Mischa ! hee

Tuhh tgk tuu siap posing lagi ;p HAHAHA


Heee , CANTEK TAK ? cantek kan ;p
korang jangan jeles la . dia natural beuty taw (:
Hehehe , shes my new baby ! ;p agagagaga
HEHE , dia baik sangat sangat .
Even baru je kenal kan (: tapi sumpah dia baik !
Well im trying to help her right now (:
Sabar okies syg . hehe
I akan cube sedaya upaya i untuk tolong you . TAW !
Muke dia neh macam cine sikit .
Kan kan kan MATA DIA SEPET ;p
hahahaha .
I tak kutuk you , i tengah puji you neh mischa ;p
HAHAHAHA .
Btw , i love to have a friend like her (:
Wewitt ! Cheers !


Haaa , tudia senah oii !
AKU RINDU KAU LAH gilaaaaaaaaaaaaaa !
Rindu sangat sangat taw tak -.-"
eeeee budak neh . Lama tak video call dengan diaa ;p
Hahaha .
Lama tak pot pet pot pet dengan dia .
Lama tak GOSSIP GIRLS dengan dia .
Lama tak ? lama tak lama lah .
HAHAHAH ape da aku type .
YANG PENTING !!
AKU RINDU KAU NYAH OII .
rindu gilaa .
dah la time aku ade kat KL kau plak balik kg -.-"
hiewwww !
Kalau aku kat tempat kau , kau asek takde je memanjangg -.-" iskk .
HAHAHA .
bile nak jadi macam dulu balik :(
Aku rindu kau lah :(
Kau je tak tahu .
Hari hari aku tengok kau dari jauh je .
Nak wall kau pun macam takot ja .
Yela kawan baru ramai kan kan .
Aku neh siapa lah kan Fasha (:
Hee takpe takpe !
Aku tak kecik hati pun , aku tahu kau sebok kerja lah .
Wedding abang kau lah .
AND SORRY WEDDING ABG KAU AKU TAK DAPAT DATANG .
that time aku kat KL kan aku dah bgtaw kau pun .
Hope kau faham okies !
AKU sayang KAU taw !!
Sayang sangat sangat ! muahh ! hahaha

p/s : Nanti kalau kau kawen aku datang (:
Kau tunang pun aku datang !
Dont worry aku selalu doakan kebahagian member2 aku (:
Terutama kau dengan wadi !
Amin !


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

2 si comel:

Misha Ieza said...

wah,comel my gugurl,juliana abdullah..nice word ekin..=)

pashademok ;] said...

rindu awoookk jugaaakk :)

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera