MrsAbbey: My Affens's Family ! Love yeah | PART I |

Saturday, November 6

My Affens's Family ! Love yeah | PART I |


AFFENS'S SIBLING FAMILY !


Hello everybody !
Hari ini and for the first time posting setelah lama blog aku neh tak update kan :)
Hahaha , nak cakap pasal AFFENS'S SIBLING ! kat dalam FB saya :)
Kalau korang nak tahu pasal kami :)

Masuk sini yaw ~

Nah , tu link dia masuk masuk tengok tengok lah yer :)

Kat dalam ni ade macam macam meh ,
Yela kami dalam neh macam adek beradik dah ^_^
Kongsi masalah bersama :)
Cari penyelesaian bersama :)
So kirenye semua ade lah !
Bawah neh saya paste sebahagian daripada kami :)
Nak letak semua picca habis lah saya :'(
Habis tercabut tangan jari saya semua ! HAHAHAHA



Haaa the next picca yaw ~


Another picca yaw ~


Oke oke korang mesti nak tahu kan siapa punye idea neh :)
Hehehe
Jengjengjeng !


Haaa ini lah orang nya !
Hensem tak ? kiki Hensem kan ;p ( jangan ambil hati , sekadar gurauan )
Haa Affens neh di ambil sempena name dia AFFENDY :) hee
Dia create nama Hans Affens neh since dia standard 6 oke :)
sangat lama .
Sehinggalah sekarang , beliau ( wah guna beliau neh tak boleh tahan . hahaha )
Umur dia 23 , lame kan ? hehehe
Dia lah PAPA , ABANG , dan sekutu dengannya dalam AFFENS neh :)

aww aww malu saya :">
ekekekeke .
tataw lah ape aku ngarot neh tibe tibe aku malu plak kan -.-
hishhh . HAHAHA

Haaa , itu lah dia makna affens tu ^_^
Affens tu name si Hans neh hah ;p
Hahaha saje nak create family group dan akhirnya sekarang
Jumlah ahli Affens 134 :)
Alhamdullilah makin lama makin ramai join ^_^
Suke makk nyah oi ~
HAHAHAHA ~
Macam macam ragam meh dalam neh ^_^
Saya sayang semua sekali taw :D

Sayang kaka kaka , sayang abang abang , sayang adek adek ^_^


SAYA SAYANG SEMUA :D


To be continue xD


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

1 si comel:

Afzan Rahman said...

owh...owh...woooo...
mcm tu....
trjawab suda ape itu affens...
hehehe...PEACE~ ^^,

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera