MrsAbbey: 2nd award ~

Wednesday, December 29

2nd award ~




Heee , my 2nd award from my sistaaaaa , Sys Yuyue !
thanks alot sys . aha i appreciate !
hehe . ape ek aku nak intro ? humm .
okies lahh , btw im eykn ^_^ from sg .
haha . dah habis study . tunggu nak sambung degree plak .
eh yeke ? cm tak cye je kan kan .
yelah . short course lah . thats why dah abes ;p
weee . suke melalak ;p suke nanges ;p hahaha
pelik pelik je kan .
sorry guyss tak tahu nak intro cmne ;p haha
rsenye neh ckup kot ?
kan kan sys (:
and one thing , aku kne jawab soalan2 neh (: hee

lets go bebeh !

___________________________________________________


soalan pertama : "apa kenangan pahit yg paling awak xleyh lupakan??cite ckit..^_^"

answer , kenangan pahit ? oh pahit ea ? entah la ek . tak hengat plak aku ape yang aku takleh lupe kan . maybe nangis kot ? nangis yang melampau . taw ke tak ? aku sorang je tahu . eh tettt bukan aku je tahu tapi si dia pun tahu aku punye nangis tu teruk yang amad sangat ;p hahaha .

_________________________________________________________


soalan ke 2 : "awak seorang yg profesional??apa yg akan awak lakukan,lau tiba2 seseorang datang menyerang awak tanpa sebarang niat??..haha"

answer , hmm . soalan neh cm susah je ;p hahaha . profesional ke ? itu tak taw . tapi yang pasti kalo ade orang datang serang tibe2 mesti la buat something yang dia takotkan . hehe . tade lah sampai nak bunuh dia ke , cederakan dia ke . kan kan aku kan baik ;p *baik lah sgt . hahaha . takotkan guna spray or pisau lipat je kot . sebab aku tak pandai silat2 neh ;p hahaha . then yang penting of course aku terkejot ! haha yela tibe tibe kena serang sape tak terkejot kan kan .


___________________________________________________


soalan ke 3 : "ini blog keperapa yg awak pernah creat??sekali atau lebih??"

answer , hmm ... neh no 2 kot :'( sadis je nak cerita . neh semua salah saya :'( saya sayang sangat kat blog lama tu . tu pun sebab salah ubah design je . pastu tup tup taley ubah dah . gerammm je ! hishhh :'( rase nak hentak2 je lappy neh even sayang pun . hahaha ;p weekkkk .

__________________________________________________


soalan ke 4 : "apa impian awak yg lom tercapai?"

answer , impian ? impian ilyana ;p hahahaha . gurau je . wee . salah satu nyee .. jeng3 nak kawen dapat anak sendiri kot ;p wawawa *gatal gedik kau nyahh oi . hahaha . gurau2 . hakhak . mesti lah berjaya dalam hidup . bukan bermakna aku neh tak berjaya oke . haha . cume nak melangkah dan pergi jauh lagi dari ape yang aku ade skrg neh . bukan tak bersyukur . aku bersyukur sangat2 . tettttt ! lagi lagi aku nak mempunyai sebuah bungalow , kereta BMW X6 , BMW Z4 ^_^ awww *demand kak . kawen dengan MAA ( malu and segan nak type nama dia tapi nak type gak MOHD AZMIRUL AWANG ) HEHEHE 
itu saja ;p hahaha

_________________________________________________________

Lastly ,
Wanna say thanks to SYS YUYUEE sebab bagi 2nd awards neh kat adik .
adik hargai ape yang sys bagi neh .
terkejot gak tibe tibe dapat awards . hehe
hee thankss baby !
weee , *happy happy (:


THE END


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera