MrsAbbey: Jodoh itu rahsia Allah

Thursday, September 27

Jodoh itu rahsia Allah



Hello everyone And Assalamualaikum:) Ya Allah aku sangat bersyukur kerana engkau telah makbulkan doa aku 4bln yang lepas. Aku sangat gembira dengan apa yang telah engkau kembalikan pada aku. Terima kasih kerana hidupkan balik jiwa Dan raga aku yang telah lama mati terkubur hanya jasad yang meniti hari Demi hari Tanpa dia. Aku sedar bahawa tiada orang lain yang boleh bahagiakan aku selain dia. Aku tahu kau juga tahu siapa yang berhak hidup bersama aku. Aku tahu yang dia yang satu itu sangat sayang Dan mencintai aku sepenuh jiwa Dan raganya juga. Ya Allah takkan ku sia-siakan lagi peluang untuk hidup bersamanya lagi. Akan aku kecapi segala impian yang telah aku Dan dia inginkan dimasa Akan datang..
I love you sayang.:)

With love,
Me


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera