MrsAbbey: :) capital A

Monday, July 16

:) capital A



hello salam guys, tetiba lah kan aku dapat msg dri dia. selalunya kalau aku teringat kat dia mesti dia msg aku.mungkin sebab dia tahu aku tgh fikir pasal dia kot? yela mana aku tau dalam kepala otak dia. seminggu sudah berlalu:) aku pergi tinggalkan dia:) sakit memang sakit tapi apekan daya.takde jodoh.mungkin aku nak teruskan hubungan itu tapi kalau dia dah taknak aku boleh paksa ke wei?tak boleh pun kan?dan kepada kau aku sedang cuba belajar hidup tanpa kau,aku saje bohong cakap aku ade bf padahal takde.aku tak boleh takde kau.kau faham ke tak?aku cuba lah hidup tanpa kau seminggu ni ye memang aku tak cakap pape,tapi bila lihat video kau dengan danial airmata aku laju je jatuh.dengar lagu "ANDAI KU BERCINTA LAGI" laju je air mata aku ni wei:') kau sebenarnya tak faham perasaan aku.tapi aku tahu kau lebih sakit dari aku.ye aku tahu sedih aku tak boleh lawan sedih kau untuk diri aku.ye aku tahu semua tu.tapi..aku bukan ley wt pape pun.ye capital A aku rindu kau sangat sangat.rindu sangat wei:')rinduuu!!harap2 kau hari2 bukak lah blog aku.sebab mulai saat ini aku akan sentiasa coretkan sesuatu dari hati aku buat kau:)aku rindu kau capital A:) SANGAT SANGAT RINDU KAU!


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera