MrsAbbey: New year GIVEAWAY by NABILAMARS and CIK ERYN :)

Friday, January 20

New year GIVEAWAY by NABILAMARS and CIK ERYN :)


Heyy korang-korang semuaaaa ... Harini baru tergerak hati nak masuk GA yang adik aku si ERNI ni buat :) 
Hahaha , Banyak tauu syarat dia . Habis kot tab aku buka semua sponser punya blog and page FB untuk di LIKE :')
Haaaa nampak gambah bawah ni ?? Korang click ja kalau nak join . Tapi aku rasa lebih baik korang join sebab hadiah dia menarik juga 



Haa korang click lah banner tu terus pergi kat page owner yang buat GA ni :)
Hihihi . Nak tahu syarat²nya ta ?? Hee bolehh :')

  • Warganegara malaysia .
  • Follow blog NABILAMARS dan CIK ERYN . *wajib oke*
  • Likes fanpages NABILAMARS .
  • Buat satu entry tentang giveaway ni yg bertajuk " NEW YEAR GIVEAWAY BY NABILAMARS AND CIK ERYN " .
  • Dalam entry tu , lekatkan banner yg comot kat atas tu dan linkkan ke blog Eryn/NabilaMars . ( Cm yang aku buat la )
  • Tag sekurang-kurangnya 2 org . Pasti kan mereka tahu
  • Dah siap buat entry,copy url entry tu dan pastekan di ruang komen Eryn/NabilaMars
  • Pastikan like/follow kesemua sponser . *wajib oke*
  • Sesiapa yang tidak memenuhi syarat-syarat diatas , tidak akan di list kan :)
Haaaaaaaa dah baca ? Soo ape tunggu lagi mai cek mai , mai kita masuk GA mai ;p 
Wakakaka aku rasa cam kelakar je aku type cengitu . Korang kena tekan link kat banner atas tu . Nanti terus straight away boleh dapat link untuk like semua sponser GA ini oke ? :) Hakuu malas nak type . Bukan malas sebenarnya cuma aku ta sure samada nak kena buat ke ta so better aku tayah buat :p Eekekek . Hadiah² banyak wooo , antaranya ada LENS , SPECS ,  HIJAB dan macam² aku rasa korang kena masuk , rugi ta masuk tau :) Alamak kena pilih dua oranggg plak aku nak pilih siapa ye ? Jap aku fikir :)

First ,  Bebygirl aku .. FARAH .
Secondly ,  Adikku .. ADENA .
Thirdly ,  Adik gak .. OFYN .

Ahahah maaf adik nabila sis letak 3 orang oke ? Hee peacee out ^_^
YAHHH Im DONEEEEEEEEE ;P

Adios Amigos !



kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera