MrsAbbey: UNKNOWN

Wednesday, December 14

UNKNOWN

Assalamualaikum semua . Morning lovely readers . Sekarang ni type ikot perasaan yang ada ni . Bukan saje nak buat cerita sedih tapi ini lah yang sebenarnya yang aku rasa . Sorry entri kali ni touching sikit . Maaf maaf dan maaf sekali lagi ..


Entri ini buat orang yang aku sayang sangat-sangat . Maaf kalau diri ini bukan yang terbaik untukmu tapi aku cuba jadi yang terbaik untuk kau . Maaf kalau aku selalu marah-marah kau . Maaf kalau aku ada buat salah . Bukan nak tinggalkan kau . Aku cuma rasa diri ini tak guna setelah apa yang kau buat ni . Kau seolah-olah menyalahkan diriku . Sebelum ni kau tak pernah buat camni pada aku , tapi kenapa sekarang kau berani biarkan aku keseorangan . Aku hantar message pun kau tak balas . Aku call tak dapat , malah kau block no aku dari panggilan masuk :( Kenapa sayang ? Apa salah aku dengan kau . Sikit pun aku tak marah . Tapi kenapa kau tipu aku :'( Kau tahu rasa kena tipu macam mana kan . Aku sedang menempuh perasaan yang lewat lalu yang pernah kau rasa . Dan benda yang aku rasa ini , sakit sangat sumpah sayang . Aku takkan marah kau lagi .. Aku terima apa yang kau buat tu . Kenapa kau buat aku camni :( Kenapaaaaaaaaaaaa sayang ?? Even aku hantar message " Sayang tengah nangis ni pa , bukak lah hp tu . Kalau pa sayang kat sayang bukak lah hp tu " , sikit pun kau tak balas . Besar sangat ea salah aku :( Aku boleh rasa sejak malam tadi aku bangun tidur . Rupanya ini lah yang sebenarnya yang terjadi . Ya Allah peritnya ujian ni .. Takpe aku boleh sabar lagi . Biarlah air mata ni jadi peneman aku seharian .. Wahai hati , kuat kah engkau untuk mengharungi semua ini ?? Sabarlah wahai hati . Jangan kau bersedih .. Aku tahu kau boleh tabah dengan apa yang direncanakan buat kau . Tenanglah kau wahai hati ..


Sayang , awak tahu kan saya sayangkan awak macam mana ? Saya pernah bagitahu awak . Saya pernah bersumpah dan janji yang saya nak sehidup semati dengan awak . Melangkah ke alam perkahwinan , mempunyai sepasang cahaya mata . Itu impian kita kan ? Saya harap awak pun begitu juga . Awak tolong jangan lari dari saya dengan masalah ini . Kita boleh selesaikan masalh ini elok-elok kan ? :( Awak sanggup ke tengok saya menangis ? Awak dah janji hari tu awak tak nak tengok saya nangis kan ? Awak tengok la ni saya tengah nangis :( Awak buat saya nangis , sampai hati awak biarkan saya nangis sendirian .. Saya dah taknak marah awak lagi . Awak je yang saya ada untuk selamanya sayang ... Saya harap awak takkan tinggalkan saya ....


Ehhhh , sorry la readers aku rasa aku type sampai situ je . Aku sebenarnya blur tatau nak type apa . Tapi sebenarnya ada lagi benda aku nak type .. Tapi takpe la aku simpan sorang-sorang je . Aku rasa aku nak tenangkan hati aku ni . Takde arah tuju ...


Salam everyone .


*Berlalu pergi dengan airmata .................... Mungkin ini yang terakhir aku update blog .




kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

2 si comel:

Muna rahimah said...

I know what you feel . please dear don't cry :')

Mrs.Abbey said...

; @Muna rahimah , Baik sayang . Thanks ya :')

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera