MrsAbbey: Setelah sekian lama . Maaf followers :)

Monday, October 31

Setelah sekian lama . Maaf followers :)

Hey assalamualaikum semua :) Miss me ?? Hahaha , oppss perasan pulak .
Yah im sorry guys coz been so quite lately . Takde masa nak update seriously to all blogger yang always visit page ni , yang selalu drop kat my shoutbox tu thanks sangat-sangat oke :) Saya menghargai apa yang awak semua buat untuk saya :) Mungkin kali ni saya formal sikit guna SAYA/AWAK dalam penulisan blog pada kali ini .


Awak semua sihat tak ? Saya sihat je , kalau ada yang tak sihat tu makan lah ubat bagi sihat cepat . Hehehe . Saya bertambah sihat tau . Hari-hari saya senyum , Hari-hari saya gembira . Sebab kekasih hati saya ABBEY :) Kami bahgia sangat-sangat tau :) Hihihi . Maaf entri agak gedik disitu . Hehe . Biasa lah kalau bercinta pasang surut tu mesti ada , korang semua pun sama kan ? Hee .


Sekarang ini hari raya aidilfitri pun dah habis , depavalli punya pun sudah habis . Hanya tinggal raya haji je . Mesti raya korang best kan ? Jelesnya saya dengan korang semua :( Raya dengan parents . Tapi saya raya sorang diri je . Kesian tak ? Kesian kan :( Tak boleh buat apa . Terima apa yang ada . Dah dah jangan nak sedih sangat lah baca apa yang saya type ni . Hihihi . Bukan nak minta simpati je. " IM JUST SAYING " :) So back to the main topic here , kenapa saya lama tak update blog ni kan ? Sebab saya takde masa lah . Saya busy sikit with class and a few of things yang kena saya buat . Yang paling penting mesti lah ABBEY saya . Dia lah paling penting dalam hidup saya . Masa saya habis dengan dia je . No one else :) Tapi sekarang ni saya free sikit so buka blog rasa macam nak menaip pulak . Sambil tu saya message dengan my beby love . 


I think i got to go guys . Nanti bila free saya update lagi oke .
And sorry sebab entri kali ni tak menarik .
Assalamualaikum semua :)






kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera