MrsAbbey: Papa dengan Ibu saya :D

Thursday, May 12

Papa dengan Ibu saya :D

Ibu dan Papa sayaa :) Love them very muchy² :D

Hee , Salam 1Malaysia guys :)
Hahaha . Its almost nak pukul 4.30am ..
Im still awake ?? Hahahhaa gile lah weh -.-"
Neh semua sebab semalam lah aku tidur je . Sampai sekarang tak boleh tidur damn :'(
Pastu melopong je mulut haha sebab blur tak tahu nak buat ape :)
Tapi oke lah aku mengPOST entry aku pada kali ini :)

Wah PAPA and IBU ??
Wahh papa dengan ibu masuk blog adik :') KIKIKIKI
Hahaha korang jangan lah terkejot neh papa dengan ibu dalam FB aku :)
Diaorg menjaga aku dengan baik dalam FB ..
Selalu bagi aku nasehat , macam mama dengan papa aku kat rumah neh :)
Selalu bagitahu aku yang mana betul yang mana tidak :)
Aku rasa setakat neh , aku lum pernah bantah cakap ibu dengan papa dalam FB aku neh lagi .
Tapi PAPA and IBU , kalau adik ade bantah cakap papa dengan ibu , adik mintak maaf keh ??
Mungkin tak sengaja kot ^_^ PEACEEE :D

Tujuan adik post benda neh sebenarnya , i would like to thank to both of you sebab ..
Always be by my side when i need both of you :'(
Always be . Tahu ke tak ? Hee sebab tu lah adik sayang kat papa dengan ibu .
Papa dengan ibu sentiasa faham adik :')
Even adik neh terlampau degil , thanks sebab bersabar dengan adik :'(
Thank you so much guys :)
Tambahan pula , dalam FB sekarang semakin hangat dan hangit nama adik because of that boy . Urghhh .
But you guys still with me :') Bukan sebab backup ke ape , cume papa dengan ibu tahu cerita sebenar ..
Thank kat ibu dengan papa , i love both of youu deeply :')
Hee sweet tak adik :p kahkahkah PERASAANNYEWWWW
Hahahaha .. Papa , ibu adik promise sampai bila² adik akan kenangkan pasal ibu dengan papa .
Adik takkan lupe pada ibu dengan papa .. Adik sayang sangat² kat ibu dengan papa .
Harap papa dengan ibu pun sayang adik oke :')

Papa - seorang yang penyayang , understanding , nice guy ! cute :)
Ibu - loving , understanding , caring , cute girl , talkactive ( bile dalam fon ) HEHE .

Diaorg sangat² sesuai when they are together . Comel jaa ..
Aku suke sangat² tengok diaorg :)
Even diaorg gaduh , pun they are still together :')
Ibu papa adik harap lepas neh no more fighting between you guys oke ??
Keep smiling , stay cute together !

I LOVE BOTH OF YOUUUUU

From , your dearie daughter :)
Shekyn Xevera , xoxo !


Thanks for reading guys :)
Will update soon ! MWAHH !


Adios Amigos !



kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera