MrsAbbey: Sepagi di office :)

Saturday, April 9

Sepagi di office :)


Hey salam 1Malaysia guys ..

Harini aku takde cerita sangat tapi nak gitaw sikit lah kan ..
Kejadian semalam .
Mase aku hangout dengan member aku ,
Tetiba boss office lama aku call ( uncle aku )
Yela dah dekat berapa minggu aku resign tetiba call suh aku datang office ??
AGAIN UNCLE ???!!
Marah betul oke aku kat dia tapi disebabkan gaji aku bulan neh tak dapat lagi ..
Aku terpaksa pergi .

Mula aku datang pagi .
Dah lah tak cukup tidur ngantuk kot ..
Tapi aku kena datang gak .
Ada meeting katanya -.-"
Aku pun datang lah dengan still sleepy lagi !
Datang dengar dia bebel tah sepatah haram aku tak faham pun .
Sebab aku dah lama tak pergi office tetiba nak kena datang meeting pulak ..
Lepas tu tengah message tetiba uncle aku ternampak kot aku main message ..
Then dia terus marah aku suruh aku off hp >,<" aduhh .. Terpaksa lahh ..
So aku dengar lagi dia merepek meraban kat depan tapi seriously aku tak faham dia bercakap pasal ape .
Lama gila meeting tu ..
Dari pukul 9pagi sampai 2petang tadi . Lama tak ?? Lama kan ? MACAM HAREM ! -.-"
Dalam meeting tu diaorg sebut pasal projek yang aku kena buat masa bulan 3 haritu ..
Projek rumah kedai yang terletak di bukit indah ..
Aku tak tahu apa silap aku ..
Tapi tup tup kena marah . AGAIN ! Aku dimarahi oleh beliau -.-" FUCKING SHITAAA !
Takpe lah as a worker biasa lah KOT -.-" kena marah dengan majikan TAHIK -,-"
Ewww fuck gila . Dah lah kacau holiday aku ..

Hahahahhaaha . Saje je aku nak melepaskan geram sebab masa tidur aku digangu .
Dan ini lah hasilnya .. Aku marah marah ..
Nasib baik aku dah balik neh .
Dah lah ngantuk gile -.-"

Please ya kawan-kawan saya nak tidur jap .
Later saya datang kembali untuk update !
Oke ??
Thank you readers !
Will update soon :) XOXO !

Adios Amigos !



kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera