MrsAbbey: My dearest friends is one who is there for me when I need them !

Wednesday, February 23

My dearest friends is one who is there for me when I need them !



Hey semua . Assalamualaikum ya ..:n:
Sorry lately aku busy sangat sampai takde masa nak update blog .
:47: And now aku ade kesempatan nak update ..
Wee ... SUKA² HAPPY² hahaha sama ja maksud aku gedik² nak type banyak² ..
Haaaa , entry aku pada kali neh pasal FRIENDSHIP :130: !
Nampak tak aku type ape tu its F-R-I-E-N-D-S-H-I-P :130: !
Kawan yang baik selalu berada disisi kita semasa kita dalam keadaan susah mahupun senang .
Itu baru nama-NYA kawan oke .
Kawan yang baik ! :c:
Kalau orang tu just sanggup bersenang² dengan kita ja .. Lebih baik kita cari orang yang lain .
Yang sudi hidup susah dan senang dengan kita .
Kat sini ade lah dua orang member aku yang sanggup ada dengan aku masa aku dalam keadaan sedih ..
Thanks koranggg . Appreciate sangat² . Thanks again yah ! :c:
Yela aku ade masalah sikit 2days ago . So aku cerita masalah aku neh kat diaorg .
And thx god dyeorg bg feedback yang aku rasa confident ja untuk tenangkan diri . :c:

Sebelom tu aku nak paste gambar mereka berdua eh .. Bear Emo BF
Yang mula² neh CACA and sorang lagi neh BUNGA ..


Haa neh CACA .. The first person i ever had !
DIA RAPAT DENGAN AKU even kiteorg jauh pon ;p
HAHAHA . sayang my LESBO ketat² . Bear Emo BF
Dia suka tolong cool kan diri aku kalau aku lagi sedih atau apa saja ..
Sayang dia sangat² . Bear Emo BF
Love you taw darla ! Bear Emo BF



2nd person .. Its BUNGA :m: !
Hey dia baik sangat la . IloveHER ! Bear Emo BF
Dia tasuke tengok aku sedih² sebab tu selalu buat aku ketawa .
Harini ( 23 feb 2011 ) aku memang tengah bercelaru ..
Tapi nasib baik ada dia :n: . Aku tenang dengan benda yang dia buat tadi .
Cume tak boleh nak smile je .
BUT NOW ! IM HAPPY :)
Thanks sayang ! Loveyouu so muchh ! Bear Emo BF

SO korang itu lah sebahagian daripada cahaya dalam hidup saya .
:n: Ada banyak lagi tapi harini nak cerita pasal dyeorg dua je .
Sikit² pasal dyeorg kan . Sebab aku rasa dyeorg yang banyak dorong aku
1 2 hari yang lepas . Tenangkan aku semua .
EE thank you very much lah sayang² ku sekalian . Bear Emo BF
Saya hargai awak dalam hidup saya oke ??
Mulai hari ni awak lah kawan saya sampai bile² .Bear Emo BF

Friendship will never END ! Bear Emo BF
:n: Friendship is a pretty full-TIME occupation if you really are friendly with somebody !
:face2: And friendship is one mind in two bodies ! Peace !


FRIEND FOREVER SAYANG² Bear Emo BF aku sekalian .
to CACA and BUNGA thank you so much guys . :face2:
Sayang korang berdua ! Bear Emo BF

So korang sampai sini aje la cerita aku pasal kawan² aku yang cantik molek neh hah ..
Kepada korang , Hargai lah kawan korang selagi ada oke . :n:
Pilih yang terbaik . For sure korang dapat kawan² yang macam kawan² aku neh hah ..
Weee nak sambung berFB-ing JAP before sleep .:n:
Nyte² guys ! :face2:

SUKA LIKE JE :)

Adios Amigos ! :102:




kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera