MrsAbbey: Hoy TENSION :(

Monday, February 28

Hoy TENSION :(



Hey salam semua :)
Today aku meng-UPDATE kat ofis -.-"
HOII tension sangat oke .

Aku baru je balik dari tengok site kat BUKIT INDAH tadi ..
Macam harem dah la panas .
Kena tengok site and buat valuation tengah² panas . Eh sumpah cam harem ..
Sabar je la . Sekarang pukul 3.35pm ..
Hari aku kena balik LEWAT !! again ??!
Eeee aku nak balik awal laaaa ! Tension tengok kertas kerja kat atas table aku neh ..
Eeeee bukan kerja aku pun semua neh ...
Kerja orang lain aku kena buat ? Ape la naseb aku kan kan ..
Memang macam harem !!!
Iskk .. Da la straight bulan neh banyak kerja :(
Haishh sabar aje lahh .. Naseb la boss tu bukan orang lain .
Kalau dia bukan uncle aku memang aku dah ngamuk² macam orang lapar seminggu tak makan .
Eee makin aku nak berhenti makin banyak kerja aku . Macam taw² je aku nak berhenti dah .. So macam² kerja aku kene buat .. Even benda tu takde dalam senarai tugas yang aku kena buat tapi haihhhh .. WEH AKU EXECUTIVE ACCOUNTANT lah !!! Bukan MARKETING , INTEGRATED PLANNING or TECHNICAL PROJECT !! Eeeeee aku accountant je lah woii !!
Faham tak aku accountant je bukan bahagian manage project or whutsoever !! EEEEEEE tension aku .
Ade 4 project aku kena handle :( Eee sabor lagi . 2 projek nak kena siapkan dalam bln neh . Dalam 2 tu yang 1 tu kena siapkan dalam minggu neh . Eh kau neh gile ek ? Tak boleh belah betul dengan tempoh kau bagi kat aku tuu . Aku datang kerja pagi tadi dengan tataw pape tibe² kau suh aku handle projek tu dalam tempoh seminggu ?? WTFake betul ! Oke lah fine kalau projek tu aku taw serba sedikit kan . Neh aku zero tentang projek tu . Hoy !! Ape aku nak buat huh ?? Dengan takde tahu pape pun pasal projek jadah harem tu >.<>

Entah dengan masalah life aku sekarang yang TERUMBANG AMBING macam sampan yang kat tengah² laut tu . Haaa , memang tak terjaga lah . Bengkang bengkok je aku tengok . Hahaha .
Memang macam dah nak sesat pun ade . Tapi ade aku kesah kalau korang nak cakap ape pon ?? Seriously HELL NO .
Hahaha so korang² semua boleh cakap ape yang korang rasa nak cakap oke :)
Thank you . HAHAHA . Thank you kepada orang² yang sudi bagi aku nasehat yang bertubi² even aku tak nak dengar ape yang korang cakap tu for sure one day aku rasa aku bole kot dengar . hopefully :)


Oke lah korang sampai sini je kot aku update .
Nanti kalau aku ada masa , tapi aku rasa minggu neh memang aku busy gila vavi ..
Memang takde masa aku nak berceloteh panjang kat blog kesayangan aku neh .
Tapi korang aku janji yang aku akan update bile aku free oke .
Mwahh mwahh tok korang yang suke baca entry aku .
Jangan noty² . HAHAHAHA

Adios Amigos !


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera