MrsAbbey: Untuk Capital A :)

Friday, February 24

Untuk Capital A :)


Dia kadang kadang tak cakap , tapi aku tau dia sayang aku.. Dia kadang kadang senyap , tapi aku tau dia ambil berat tentang aku. Dia kadang kadang senyum je , tapi aku tau dia balas kata kata cinta aku dalam hati dia . Dia kadang kadang tak pujuk bila aku merajuk , tapi dia akan buat sesuatu supaya aku senyum . Aku tau dia rindu walaupun dia tak ucap , aku tau dia sayang walaupun dia tak kata . Aku tau dia cinta walaupun dia tak luah , sebab hatinya tak ada cinta lain selain aku dan dalam impian dan masa depannya ada aku . Kadang kadang bisik hati tak perlu jadi kata kata , sebab getar perasaan itu wujud tanpa ragu dan kekal , lalu diri pun tahu sendiri tanpa perlu lagi bertanya , adakah DIA cinta aku? Sebab jawapan itu ada dalam hati aku sendiri .




kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera