MrsAbbey: Aku perlukan kau ..

Monday, June 20

Aku perlukan kau ..

Hey korang semua , Assalamualaikum ..
Ape nak buat pagi² neh ..
Actually eykn takde mood sangat² .. TOTALLY DOWN ..


And eykn tahu , eykn takleh turn back untuk benda neh ..
Susah nak dapatkan kepercayaan dia balik .. Memang susah sangat² . Tapi awak saya memang betul² menyesal .. Kesal sangat2 buat awak macam ni .. Awak tahu saya tak pernah ada orang lain selain awak .. Hanya awak je bertakhta dalam hati saya neh .. Saya hanya ada awak . Dan sangat susah saya nak sayang orang lain , hidup dengan orang lain seperti mana saya hidup dan sayangkan awak . Saya harap awak boleh rasa .. Saya tahu awak marah saya sangat² saya tahu awak kecewa dengan saya ape yang awak dah nampak , tapi percayalah semua tu salah faham . Saya dah explain kat awak .. Awak tak nak percaya .. Saya tahu dalam hal ni saya salah .. Saya tak tahu :( kenapa sampai jadi camni . Saya hanya perlukan awak saje dalam hidup saya .. Saya terkejut bila dapat tahu awak tengah kumpul duit nak bertunang dengan saya . OH MY , memang rasa kesal sangat . Awak please bagi saya peluang lagi . Peluang yang terakhir . SAYA BERSUMPAH YANG SAYA TAK PERNAH CURANG DENGAN AWAK . SAYA SETIA DENGAN AWAK SEPERTI MANA AWAK SETIA DENGAN SAYA . SUMPAH AZMIRUL ! SAYA HANYA NAK KAN AWAK DALAM HIDUP SAYA SAMPAI NAFAS SAYA YANG TERAKHIR . Saya rasa saya hampir nak gila , gila tak boleh terima semua neh walaupun orang lain rasa tak berbaloi tapi bagi saya , ia sangat penting dan berbaloi untuk saya .. Saya tak boleh hidup tanpa awak . Saya tahu awak sayangkan saya , cinta kan saya dan awak tak membenci diri saya . Saya tahu awak perlukan saya seperti mana saya perlukan awak dalam hidup saya .. Lama sudah kite bersama . Saya betul² tak sanggup nak berpisah dengan awak mahupun berjauhan dengan awak . Awak selami lah hati saya neh . Saya tahu betapa kecewanya awak bila melihat semua itu dengan mata sendiri .. Memang saya salah awak . Tapi tolong la saya merayu :( Saya tak nak awak tinggalkan saya . SAYA TAK BOLEH ! Seriously , saya pernah bagitahu awak kan , awak tu ibarat nyawa saya dan saya perlukan awak tiap masa . Saya mungkin takkan dapat mencintai orang lain seperti mana saya mencintai awak . Dan saya takkan dapat SEORANG LELAKI yang macam awak . Seorang yang setia gila² dengan saya , boleh buat ape yang saya nak , takde life dengan perempuan lain selain saya . Awak 1 DALAM SEJUTA . Awak sangat bermakna dalam diri saya .. Awak bagi kebahagian dalam diri saya . Awak bagi 100% kasih sayang terhadap diri saya .. Saya terima semua tu dari awak . Sedangkan awak tahu keadaan family saya cam mana . Awak pernah bersumpah dan berjanji takkan tinggalkan saya :( Awakk please awak saya merayu , kembali la pada saya balik . Dan tolong bina kepercayaan untuk saya tu balik even awak kecewa sangat² SAYA SAYANG AWAK ! SAYANG YANG TAK BOLEH NAK DIUNGKAPKAN DENGAN KATA² . Sayang saya pada awak , sama seperti sayang awak pada saya . Betapa besarnya sayang awak untuk saya kan ?? Awak please :( Saya hampir gila . Mungkin lagi 2 3 hari saya boleh jadi gila sebab benda neh . Sumpah saya tak tipu awak , cuma keadaan tu yang awak nampak tu dan awak fikir saya dah menipu awak . SUMPAH TAK .. Saya tak tipu . Saya kesal sangat² :( Awak saya betul² menyesal ! kesal sangat² sekarangg ..  YA ALLAH , PULIHKAN LAH KEMBALI HUBUNGAN KAMI . AKU MERAYU . AKU MEMOHON KEPADA MU YA ALLAH .LEMBUTKAN LAH HATI DIA( MOHD AZMIRUL AWANG ) SUPAYA BOLEH PERCAYAKAN AKU LAGI .. BOLEH TERIMA AKU KEMBALI . BOLEH BAGI AKU PELUANG UNTUK HIDUP DENGAN DIA SEKALI LAGI . YA ALLAH AKU MERAYU PADA MU YA ALLAH . AKU TAK KUAT NAK TEMPUH SEMUA NEH :'( TOLONGLAH AKU .. AKU SAYANG DIA SANGAT² . AMIN AMIN AMIN

Sayang dia sangat² :'(

Adios Amigos !



kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera