MrsAbbey: Kerinduan yang melampau -.-

Saturday, February 19

Kerinduan yang melampau -.-


Assalamualaikum semua .
:130:
Harini malas nak edit tulisan
Memang malas gile aku cakap kat korang .
HAHAHA Bear Emo BF
:73: Well kepada korang yang suke bace THANKS OKE !
Nanti wa belanja korang eskrem 10sen sorang .
HAHAHA Bear Emo BF
Well pagi neh aku kerja .
Aku ngantuk sangat neh tapi sabar je lah -.-"
Kalau aku tidur confirm lah aku tak bangun .
Terbabas kang .
Mati i :face32:

Hahaha ,Bear Emo BF
Pagi neh aku biol sikit .
Aku tak leh tidur myb kerinduan yang melampau -.-" Bear Emo BF
( kau pun satu kalau rindu ke ape ke control lah weh ) *cakap kat diri sendiri HAHAHA
Yela Rinduuu sangatt ~ :w:
Rindu yang tak leh nak di ungkap dengan kata-kata . :w:
Neh sumpah neh aku tak tipuu . :w:
Yang penting aku RINDU SERINDU-NYA Bear Emo BF lah oke -.-"

OMG guyss
I think nak kene gerak dah siap² mandi² nak pergi KERJA xD
Eeeeeeeee vavik je ! Macam icon sebelah tu
HAHAHAHA
Ade aku kesah ke kalau korang nak marah aku letak icon tu .
WAKAKAKAK Bear Emo BF
Blog aku suke ati aku lah oke :)
Dah² . Its 8.10am SUDAH !
Aku nak mandi siap² bagai .
Dah lah aku jenis yang lambat siap . AL-MAKLUM LAH perempuan kan !
BAHAHAHAHAH ,Bear Emo BF
Oke lah

Bear Emo BF ADIOS AMIGOS !


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera