MrsAbbey: poser ? faker ? haihh . same meaning what :)

Friday, July 30

poser ? faker ? haihh . same meaning what :)


ohh hye everyone ;)
todays entry its about poser or faker ?
hahah
well guys ,
just wanna shared something here :)

haihh , am i goin to tell the truth to all of them about him ?
fikir fikir balik .
might be , but banyak betul orang yang dah percaya kat dia .
macam mane :(
:( kalau aku bgtaw mesty dyeorg hentam sama aku balik
even 2 3 of them dah tahu pasal menda neh
tapi aku tak sure lah aku kuat na bgtaw kat member2 dye semua .

huhu aku buat sebab aku tak nak orang tertipu dengan dye .
haih , aku yang tengok neh seksa je taw ta .
hahah sebab tengok kebodohan diri dye sendiri .
haihh , seyesly macam orang cakap " KAU NAK KENCING DENGAN KAKI KENCING " haiihhh
memang tak lepas lah . kantoii saje .
kan sekarang , dah kantoii .
aku dengan yang lagi 2 3 orang tu dah tahu .
teros dyeorg kene block oleh si dia .
hahah takot muslihatnya terbongkar ;)
Klakar duh ~

haihh haihh

TO THAT PERSON : manusia , kau neh tak rety bersyukur dengan pemberian dari NYA . ape pun yang dia telah beri kepada kita mesty lah kite kne bersyukur even buruk macam mana pun kau tetap milik dia . dia dah bagi hidung , mata , kening , mulut , rupa paras yang sebegitu pun kau bersyukur saja ;) tak perlu untuk jadi diri orang lain ;) kan lebih baik . jadilah diri anda sendiri . tidak perlu menggunakan gambar orang lain wahai sahabat . lambat laun orang akan tahu . kau juga malu . aku sebagai rakan yang telah tahu terlebih dahulu , bagi nasihat . terima lah dengan hati terbuka . kau boleh ubah jika kau nak . orang sekeliling tak marah jika dyeorg dapat tahu kebenarannya .
seriously :)

Paling penting , PAKAI PICTURE SENDIRI OKAY !

Okay to be continued :)


kalau suke LIKE je ♥ Shekyn.Xevera

0 si comel:

 
Copyright © 2010-2011 . All Rights Reserved by Shekyn Xevera